loading...
CRISTIANO RONALDO
به کانون هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید خوش امدید
+پست ثابت+

ادرس اختصاصی وبلاگ:
Ronaldo-real.rzb.ir

ادرس فرعی وبلاگ:
Ronaldo77.orq.ir

وبلاگ-کد لوگو و بنر
اطلاعات سایت

                                                                          +پست ثابت+                           

سلام به همه شما دوستان عزیز خیلی ممنونم که وبلاگ ما رو برای بازدید انتخاب کردید. اطلاعیه این وبلاگ این است که این وبلاگ مطعلق به کریس رونالدو می باشد اما مطالب فرعی نیز مانند فیلم،موزیک،کشتی کج و ... هم نیز در این وبلاگ برای سرگرمی شما دوستان عزیز در این وب قرار می گیرد. و یک نکته هم بهتون بگم که این وبلاگ با مرورگر گوگل کروم سازگار می باشد و ممکن است در صورت استفاده از مرورگر های دیگر عکس ها و طراحی وبلاگ برای شما خراب نشان داده شود. ممنون از همه شما.


              


           King       Spanish Super Cup        La Liga          Copa Intercontinental            Copa de la UEFA         null       Copa de Europa   

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر
تبلیغات وبلاگ
Mahdi بازدید : 1587 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (9)

 سلام دوستان خسته نباشید تصمیم گرفتم که در این پست مدل های مو کریس رونالدو رو براتون نشون بدم و شما هم یک لطفی کنید بگید کدومش خوشگلتره ممنون از همه شما 

                                به نظرتون کدومش خوشگلتره!!!

               

              

                    

                                                                                                                                    

    

            اگه نظر ندادی خیلی نامردی!!! زود باش یک نظر بده 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mahdi بازدید : 104 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید که روز گذشته همراه با نامزدش ایرینا شایک به تماشای مسابقه تنیس رافا نادال و داوید فرر در مسابقات مسترز مادرید رفته بودند، در بازی امشب رئال مادرید مقابل اسپانیول، کهکشانی ها را همراهی نخواهد کرد.

دلیل غیبت کریس ادامه گرفتگی عضلانی او عنوان شده است. این گرفتگی از بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مصاف با بوروسیا دورتموند به وجود آمده. در بازی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک بود که عضله پای چپ کریس دچار گرفتگی شد و به نظر می رسد که هنوز هم کریس نتوانسته به روزهای اوجش بازگردد. از همین رو او ترجیح داده تا با غیبت در بازی امشب تیمش مقابل اسپانیول خودش را برای فینال کوپا دل ری که در جمعه پیش رو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ومیان دوتیم رئال و اتلتیکومادرید برگزار می شود، آماده کند.

کریس از اهمیت به پایان بردن فصل با یک جام قهرمانی برای رئال مطلع است و می داند که تنها جام باقی مانده برای مادریدی ها همین جام قهرمانی در کوپا دل ری است. او روز گذشته تمرینات بدنسازی اش را دنبال کرده و یک جلسه فیزیوتراپی هم انجام داد.

رونالدو چند هفته ای است که با مشکل گرفتگی عضله پای چپش روبروست و در روز 27 آوریل هم شانس حضور در داربی شهر مادرید را از دست داد؛ البته او سه روز بعد ازآن در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند به میدان رفت و کاملا مشهود و محسوس بود که با 100% آمادگی اش فاصله دارد.

امروز رئال بیست و ششمین بازی اش بدون کریس (اززمان پیوستن این ستاره پرتغالی به رئال مادرید) را برگزار می کند و این تیم در 64% بازیهایی که بدون رونالدو برگزار کرده به پیروزی رسیده (16 برد در 25 بازی) . با حضور رونالدو آمار بردهای رئال بهتر بوده و این تیم در 74% بازیهایی که با حضور رونالدو برگزار کرده (147 بازی از 198 بازی) به پیروزی رسیده.

Mahdi بازدید : 261 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

این عکس ها از کریس رونالدو و همسرش ایرینا شایک می باشد که در حال تماشا کردن بازی تنیس می باشند که سرجیو راموس هم در کنار ان ها دیده می شود

با کلیک بر روی عکس ها ان ها را در سایز واقعی مشاهده نمایید

                                                     

                                                  

                

       فکر کنم این عکس ها ارزش نظر دادن رو داشته باشه انصافا یک نظر بدین ممنون

Mahdi بازدید : 401 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این کلیپ مطمئن باشید زیباترین کلیپ کریس رونالدو می باشد و مطمئن باشید که از دانلود این کلیپ زیبا پشیمون نمیشید. این کلیپ لحظات به یاد ماندنی از کریس رونالدو از سال 2007 تا سال 2013 می باشد که حتما دانلود فرمایید.    DOWNLOAD

Mahdi بازدید : 92 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئال مادرید برخلاف چند بازی گذشته خود در لیگ، این بار بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 3به گل رسید؛ کرنر ارسالی مودریچ با ضربه سر خوب آلبیول به گوشه دروازه ویلی رفت.

اما مالاگا خیلی زود این گل را در دقیقه 16 جبران کرد؛ این بار ایسکو کرنری را فرستاد، لوگانو روی توپ اثر گذاشت و سانتا کروز به راحتی دروازه لوپز را از فاصله ای نزدیک باز کرد.

در دقیقه 22 کار برای مالاگا سخت شد؛ سرخیو سانچز آخرین مدافع مالاگا بود که روی رونالدو مرتکب خطا شد و علاوه بر پنالتی که داد، کارت قرمز هم گرفت تا تیمش 10 نفره کار را دنبال کند؛

رونالدو، کاپیتان امشب رئال مادرید، پشت توپ ایستاد و پنالتی را خراب کرد؛ کابایرو ضربه او را با پا مهار کرد.

اما سرانجام در دقیقه 26 مادرید به گل دوم رسید؛ رئال مادرید داخل محوطه جریمه صاحب ضربه آزاد غیر مستقیم شد، آلونسو توپ را برای رونالدو کاشت تا او با ضربه ای محکم توپ را به گوشه بالای دروازه بفرستد؛ این 200مین گل رونالدو برای رئال مادرید بود.

بعد از این گل در دقیقه 27 باپتیستا جای خود را به مانوئل ایتورا داد.

در دقیقه 33 رئال مادرید روی ضد حمله ای برق آسا به گل سوم هم رسید؛ رونالدو با پاسی عالی اوزیل را روانه دروازه کرد، او هم با سر توپی دیدنی مدافع حریف را از پیش رو برداشت و با پای راست دروازه کابایرو را باز کرد.

دقیقه 36 مالاگا 10 نفره اختلاف را به حداقل رساند؛ آنتونس با شوتی فوق العاده از گوشه سمت راست محوطه رئال مادرید، توپ را به گوشه بالای دروازه لوپز فرستاد.

در دقیقه 42 وضعیت مالاگا سخت تر هم شد؛ کابایرو بعد از مهار ضربه پنالتی رونالدو، دچار مصدومیت شده بود، و سرانجام جای خود را به کامنی داد.

در دقیقه 1+45 رئال مادرید به گل چهارم رسید؛ بعد از پاس کاری دیدنی رئالی ها، رونالدو با کامنی تک به تک شد اما او با از خود گذشتگی بنزما را صاحب توپ کرد تا او به راحتی دروازه مالاگا را باز کند.

در نهایت این نیمه پر گل، بعد از 5 دقیقه وقت تلف شده به پایان رسید؛

در دقیقه 63 رئال مادرید به گل پنجم هم رسید؛ پاس بنزما به مودریچ و شوت پای چپ دیدنی او از پشت محوطه مالاگا به کمک تیر عمودی وارد دروازه کامنی شد.

مودریچ بلافاصبله بعد از این گل جای خود را به دی ماریا داد.

در دقیقه 68 هم هیگواین به جای بنزما وارد میدان شد.

اما شب تلخ و تاریک مالاگا در دقیقه 73 تکمیل شد؛ مارتین دمیکلیس کارت زرد دوم خود را هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا شاگردان پلگرینی 9 نفره کار را دنبال کنند.

در دقیقه 82 اوزیل به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد، اما مورینیو تعویضی نداشت تا جایگزین او کند؛ بدین ترتیب این بازی با 19 نفر به پایان خواهد رسید!

دقیقه 86 هم ضربه راه دور خطرناک آلونسو با بد شانسی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

رئالی ها دست بردار نبودند و در دقیقه 1+90 به گل ششم هم رسیدند؛ پاس به بیرون خوب فابینیو به دی ماریا و ضربه زمینی تمام کننده او از پشت محوطه که به گوشه پایین چپ دروازه مالاگا رفت.

در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا رئال مادرید با این پیروزی قاطعانه هم شکست دور رفت را جبران کند و هم قهرمانی بارسلونا را یک هفته به تأخیر بیاندازد؛

این دیدار تبدیل به 43مین بازی پیاپی رئال مادرید شد که در برنابئو شکست نخورده است.

______________

ترکیب رئال مادرید: لوپز، ناچو، وارن، آلبیول، کوئنترائو (فابینیو)، اسین، آلونسو، مودریج (دی ماریا)، اوزیل، رونالدو، بنزما (هیگواین)

ترکیب مالاگا: کابایرو (کامنی)، سرخیو سانچز، لوگانو، دمیکلیس، آنتونس، پورتیو، کاماچو، ایسکو، الیسائو (اونیه وو)، باپتیستا (ایتورا) ، سانتا کروز

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    بازی بعدی
    http://www.unlimited-upload.com/uploads/1370246640761.pnghttp://www.unlimited-upload.com/uploads/1370246640792.png

    پرتغال  VS  روسیه

    زمان: شنبه، 18 خرداد 92

     مقدماتی جام جهانی 2014

    بازی هفتم

    استادیوم: ..............

    ساعت: 14:30

    پخش زنده هنوز مشخص نیست

    بازی قبلی
    http://www.unlimited-upload.com/uploads/13698329031.png

    رئال مادرید  VS  اوساسونا

    زمان: شنبه، 11 خرداد 92

    بازی: لالیگا

    هفته: 38

    استادیوم: سنتیاگو برنابئو

    داور: پرز لسا

    دانلود گل های بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 195
  • بازدید کلی : 29,138
  • نظرسنجی وبلاگ
    جدول لالیگا
    پی پر ویو بعدی wwe
    http://www.unlimited-upload.com/uploads/1369299341871.jpg

    WWE Pay-Per-Views

     Payback ...........  2013.06.16

    1392.03.26................پایبک