loading...
CRISTIANO RONALDO
به کانون هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید خوش امدید
+پست ثابت+

ادرس اختصاصی وبلاگ:
Ronaldo-real.rzb.ir

ادرس فرعی وبلاگ:
Ronaldo77.orq.ir

وبلاگ-کد لوگو و بنر
اطلاعات سایت

                                                                          +پست ثابت+                           

سلام به همه شما دوستان عزیز خیلی ممنونم که وبلاگ ما رو برای بازدید انتخاب کردید. اطلاعیه این وبلاگ این است که این وبلاگ مطعلق به کریس رونالدو می باشد اما مطالب فرعی نیز مانند فیلم،موزیک،کشتی کج و ... هم نیز در این وبلاگ برای سرگرمی شما دوستان عزیز در این وب قرار می گیرد. و یک نکته هم بهتون بگم که این وبلاگ با مرورگر گوگل کروم سازگار می باشد و ممکن است در صورت استفاده از مرورگر های دیگر عکس ها و طراحی وبلاگ برای شما خراب نشان داده شود. ممنون از همه شما.


              


           King       Spanish Super Cup        La Liga          Copa Intercontinental            Copa de la UEFA         null       Copa de Europa   

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر
تبلیغات وبلاگ
Mahdi بازدید : 100 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

            josé mourinho sent off                            مورینیو پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید در فینال کوپا دل ری معتقد است که این فصل بد ترین فصل دوران حرفه ای او بوده است

 

پایان فصل کابوس وار

“مسیر مربیگری شامل سالهای زیادی است ونه فقط یک سال. من کسی را نمی شناسم که در تمامی فصول مربیگری اش ، فصول فوق العاده ای را پشت سرگذاشته و درتمام فصل ها جام های مهمی کسب کرده باشد. این بدترین سال دوران مربی گری من بود که با کسب یک جام به پایان رسید. این یک جام برای من و رئال مادرید کافی نیست و به همین خاطر می گویم که فصل بدی است. ما به یک فینال رسیدیم و دراروپا هم به نیمه نهایی رسیدیم و لیگ را در رده دوم به پایان بردیم و در سوپرکاپ هم قهرمان شدیم. این چیزی که برای خیلی ها می تواند یک فصل خوب باشد، برای من بدترین فصل دوران مربیگری ام بود”

تیم شایسته قهرمانی

“وقتی نتیجه بازی 1-1 است و تیمی توپهایش به تیرک می خورد…. یعنی 3 تا توپش به تیرک می خورد…اصلا معمول و عادی نیست که توپ 3بار به تیرک بخورد. برای آنکه بفهمی که نتیجه پایانی بازی فینال عادلانه نبود، نیازی نیست که جادوگر باشی. اتلتیکو به حق و به شایستگی برنده فینال نشد. در وقت اضافه ما دو فرصت خوب داشتیم. یک بار توسط ایگواین و یک بار هم توسط اوزیل درموقعیت خوب گلزنی قرار داشتیم . نتیجه پایانی بازی عادلانه نیست. در دنیای فوتبال همه چیز فراموش می شود؛ داوری و توپ هایی که به تیرک خورده و…. فقط نام قهرمان باقی می ماند و آن هم اتلتیکو است”

مخفی شدن پس از شکست ها

“اگر شما صادق باشید ، باید بگویید که در طول این سه فصل من هیچ وقت بعد از یک شکست یا ناکامی تیمم پنهان نشده ام..هیچ وقت، بعد از یک تساوی، قایم نشده ام..هرگز این اتفاق نیفتاده. بعد از بردهای تیمم، حتی بردهای مهم، مثل قهرمانی در لالیگا و جام حذفی، در کنفرانس خبری شرکت نکردم. در کنفرانس خبری قبل از بازی این حق رادارم که به سالن بیایم یا نیایم…صفت صداقت را بین پرانتز قرار می دهم.اگرمی خواهید آنچه بین پرانتز است را باز کنید، باید بگوئید که مورینیو همیشه حاضر بوده و در طول سه فصل در تمام باخت ها، مورینیو حضور داشته.”

ناکامی در رئال مادرید

“من این فصل ناکام ماندم؛ چون به نظر من طبیعی می رسد که در فصل اول حضورم با تیم قهرمان جام حذفی رسیدیم و برای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم رقابت می کردیم. همه رئال مادرید را بهترین تیم دنیا می دانستند. در دومین فصل حضور در رئال، قهرمانی در لالیگا مقابل بهترین تیم دنیا، ناکامی نیست..در لیگ قهرمانان اروپا هم در ضربات پنالتی در رسیدن به فینال ناکام ماندیم..من خودم نمی توانم پنالتی بزنم… آن موقع هم ناکام ماندیم ولی دو فصل ابتدایی حضورم در رئال به نظرم خوب بود. ولی فصل سوم، فصل خوبی نبود و ناامید کننده است. وقتی اوضاع خوب پیش می رود، نتیجه تلاشهای همه است ولی وقتی اوضاع بد است، تقصیر سرمربی است. نه بازیکن مشکل دارد و نه ساختار تیم..مشکل از سرمربی است…حتی وقتی تا نزدیکی موفق پیش رفته ای… چون در فوتبال نزدیک شدن به افتخارات فایده ای ندارد..درمورد من می توانید بگوئید که این بدترین فصل مربیگری من بود.فصلی که برای خیلی ها می تواند خوب باشد برای من بد بود”

آینده مورینیو ؛ ماندن یا رفتن

“من سه سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم و هنوز با رئیس باشگاه سرمیز مذاکره ننشسته ایم تا درمورد آینده صحبت کنیم. به نظر من کاملا طبیعی است که راجع به آنچلوتی و سایرین صحبت شود. به علاوه راجع به اینکه من به چلسی یا فلان جا و بثار جا می روم هم صحبت هایی می شود. من باید صادق باشم. روزی که رئیس باشگاه به سراغ من آمد، سران رئال به صورت رسمی این خبر را منتشر کرد. باید همین طور باشد. دو بازی باقی مانده در لالیگا را باید برگزار کرد و باید برای این دو بازی احترام قائل بود. هنوز تیم هایی هستندکه برای رسیدن به اهدافشان می جنگند. این بازی می تواند برای رئال سوسیداد وراهیابی اش به لیگ قهرمانان اروپا مهم باشد و یا برای بقا یا سقوط اوساسونا هم همین طور. من ورئیس رئال به زودی سرمیز مذاکره می نشینیم. به نظرم نیازی نیست که تا پایان فصل صبر کرد. باید ببینیم که چه پیش خواهد آمد.”

اخراج در بازی

“ترجیح می دهم هیچ چیزی نگویم. حیف که از هرصد نفر یک نفر اتفاقات را دید ولی بهتر است چیزی نگویم.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    بازی بعدی
    http://www.unlimited-upload.com/uploads/1370246640761.pnghttp://www.unlimited-upload.com/uploads/1370246640792.png

    پرتغال  VS  روسیه

    زمان: شنبه، 18 خرداد 92

     مقدماتی جام جهانی 2014

    بازی هفتم

    استادیوم: ..............

    ساعت: 14:30

    پخش زنده هنوز مشخص نیست

    بازی قبلی
    http://www.unlimited-upload.com/uploads/13698329031.png

    رئال مادرید  VS  اوساسونا

    زمان: شنبه، 11 خرداد 92

    بازی: لالیگا

    هفته: 38

    استادیوم: سنتیاگو برنابئو

    داور: پرز لسا

    دانلود گل های بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 252
  • بازدید کلی : 29,195
  • نظرسنجی وبلاگ
    جدول لالیگا
    پی پر ویو بعدی wwe
    http://www.unlimited-upload.com/uploads/1369299341871.jpg

    WWE Pay-Per-Views

     Payback ...........  2013.06.16

    1392.03.26................پایبک