loading...
CRISTIANO RONALDO
به کانون هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید خوش امدید
+پست ثابت+

ادرس اختصاصی وبلاگ:
Ronaldo-real.rzb.ir

ادرس فرعی وبلاگ:
Ronaldo77.orq.ir

وبلاگ-کد لوگو و بنر
اطلاعات سایت

                                                                          +پست ثابت+                           

سلام به همه شما دوستان عزیز خیلی ممنونم که وبلاگ ما رو برای بازدید انتخاب کردید. اطلاعیه این وبلاگ این است که این وبلاگ مطعلق به کریس رونالدو می باشد اما مطالب فرعی نیز مانند فیلم،موزیک،کشتی کج و ... هم نیز در این وبلاگ برای سرگرمی شما دوستان عزیز در این وب قرار می گیرد. و یک نکته هم بهتون بگم که این وبلاگ با مرورگر گوگل کروم سازگار می باشد و ممکن است در صورت استفاده از مرورگر های دیگر عکس ها و طراحی وبلاگ برای شما خراب نشان داده شود. ممنون از همه شما.


              


           King       Spanish Super Cup        La Liga          Copa Intercontinental            Copa de la UEFA         null       Copa de Europa   

 


وبلاگ-کد لوگو و بنر
تبلیغات وبلاگ
Mahdi بازدید : 435 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

                   

                           

                  تمامی گل های مسابقه:                    

«1-0» کریستیانو رونالدو

دانلود با کیفیت معمولی

دانلود با کیفیت HD  

                     

        

«1-1» تیاگو کاستا  

دانلود با کیفیت معمولی

دانلود با کیفیت HD   

               

 

«1-2»  میراندو 

دانلود با کیفیت معمولی

دانلود با کیفیت HD 

               

                

Mahdi بازدید : 100 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

            josé mourinho sent off                            مورینیو پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید در فینال کوپا دل ری معتقد است که این فصل بد ترین فصل دوران حرفه ای او بوده است

 

پایان فصل کابوس وار

“مسیر مربیگری شامل سالهای زیادی است ونه فقط یک سال. من کسی را نمی شناسم که در تمامی فصول مربیگری اش ، فصول فوق العاده ای را پشت سرگذاشته و درتمام فصل ها جام های مهمی کسب کرده باشد. این بدترین سال دوران مربی گری من بود که با کسب یک جام به پایان رسید. این یک جام برای من و رئال مادرید کافی نیست و به همین خاطر می گویم که فصل بدی است. ما به یک فینال رسیدیم و دراروپا هم به نیمه نهایی رسیدیم و لیگ را در رده دوم به پایان بردیم و در سوپرکاپ هم قهرمان شدیم. این چیزی که برای خیلی ها می تواند یک فصل خوب باشد، برای من بدترین فصل دوران مربیگری ام بود”

تیم شایسته قهرمانی

“وقتی نتیجه بازی 1-1 است و تیمی توپهایش به تیرک می خورد…. یعنی 3 تا توپش به تیرک می خورد…اصلا معمول و عادی نیست که توپ 3بار به تیرک بخورد. برای آنکه بفهمی که نتیجه پایانی بازی فینال عادلانه نبود، نیازی نیست که جادوگر باشی. اتلتیکو به حق و به شایستگی برنده فینال نشد. در وقت اضافه ما دو فرصت خوب داشتیم. یک بار توسط ایگواین و یک بار هم توسط اوزیل درموقعیت خوب گلزنی قرار داشتیم . نتیجه پایانی بازی عادلانه نیست. در دنیای فوتبال همه چیز فراموش می شود؛ داوری و توپ هایی که به تیرک خورده و…. فقط نام قهرمان باقی می ماند و آن هم اتلتیکو است”

مخفی شدن پس از شکست ها

“اگر شما صادق باشید ، باید بگویید که در طول این سه فصل من هیچ وقت بعد از یک شکست یا ناکامی تیمم پنهان نشده ام..هیچ وقت، بعد از یک تساوی، قایم نشده ام..هرگز این اتفاق نیفتاده. بعد از بردهای تیمم، حتی بردهای مهم، مثل قهرمانی در لالیگا و جام حذفی، در کنفرانس خبری شرکت نکردم. در کنفرانس خبری قبل از بازی این حق رادارم که به سالن بیایم یا نیایم…صفت صداقت را بین پرانتز قرار می دهم.اگرمی خواهید آنچه بین پرانتز است را باز کنید، باید بگوئید که مورینیو همیشه حاضر بوده و در طول سه فصل در تمام باخت ها، مورینیو حضور داشته.”

ناکامی در رئال مادرید

“من این فصل ناکام ماندم؛ چون به نظر من طبیعی می رسد که در فصل اول حضورم با تیم قهرمان جام حذفی رسیدیم و برای فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هم رقابت می کردیم. همه رئال مادرید را بهترین تیم دنیا می دانستند. در دومین فصل حضور در رئال، قهرمانی در لالیگا مقابل بهترین تیم دنیا، ناکامی نیست..در لیگ قهرمانان اروپا هم در ضربات پنالتی در رسیدن به فینال ناکام ماندیم..من خودم نمی توانم پنالتی بزنم… آن موقع هم ناکام ماندیم ولی دو فصل ابتدایی حضورم در رئال به نظرم خوب بود. ولی فصل سوم، فصل خوبی نبود و ناامید کننده است. وقتی اوضاع خوب پیش می رود، نتیجه تلاشهای همه است ولی وقتی اوضاع بد است، تقصیر سرمربی است. نه بازیکن مشکل دارد و نه ساختار تیم..مشکل از سرمربی است…حتی وقتی تا نزدیکی موفق پیش رفته ای… چون در فوتبال نزدیک شدن به افتخارات فایده ای ندارد..درمورد من می توانید بگوئید که این بدترین فصل مربیگری من بود.فصلی که برای خیلی ها می تواند خوب باشد برای من بد بود”

آینده مورینیو ؛ ماندن یا رفتن

“من سه سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم و هنوز با رئیس باشگاه سرمیز مذاکره ننشسته ایم تا درمورد آینده صحبت کنیم. به نظر من کاملا طبیعی است که راجع به آنچلوتی و سایرین صحبت شود. به علاوه راجع به اینکه من به چلسی یا فلان جا و بثار جا می روم هم صحبت هایی می شود. من باید صادق باشم. روزی که رئیس باشگاه به سراغ من آمد، سران رئال به صورت رسمی این خبر را منتشر کرد. باید همین طور باشد. دو بازی باقی مانده در لالیگا را باید برگزار کرد و باید برای این دو بازی احترام قائل بود. هنوز تیم هایی هستندکه برای رسیدن به اهدافشان می جنگند. این بازی می تواند برای رئال سوسیداد وراهیابی اش به لیگ قهرمانان اروپا مهم باشد و یا برای بقا یا سقوط اوساسونا هم همین طور. من ورئیس رئال به زودی سرمیز مذاکره می نشینیم. به نظرم نیازی نیست که تا پایان فصل صبر کرد. باید ببینیم که چه پیش خواهد آمد.”

اخراج در بازی

“ترجیح می دهم هیچ چیزی نگویم. حیف که از هرصد نفر یک نفر اتفاقات را دید ولی بهتر است چیزی نگویم.”

Mahdi بازدید : 105 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئال مادرید پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و نا امیدی به لالیگا به قهرمانی در کو پا دل ری امیدوار بود که این امید هم با شکست برابر اتلتیکو به نا امیدی تبدیل شد.

اتلتیکو مادرید توانست جام حذفی 13-2012 اسپانیا را با پیروزی در دیداری بسیار جنجالی به دست آورد. بازی دو تیم به‌حدی حاشیه داشت که داور برای وقت اضافه دوم 5 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد! رئال هم بسیار بداقبال بود که سه بار توپ را به تیر دروازه حریف زد.

در این دیدار سه نفر اخراج شدند: ژوزه مورینیو، کریس رونالدو و گابی. به نظر می‌رسد محرومیت‌های سنگینی در انتظار چندین نفر از بازیکنان و مربیان هر دو تیم باشد.

به نظر می‌رسد این روزها دوران پایانی حضور مورینیو در رئال باشد و اگر این‌گونه شود او در حالی این تیم را ترک می‌کند که آنها در فصل آخر حضور او به جامی نرسیدند.

ژوزه مورینیو با بیرون گذاشتن په‌په از لیست بازیکنان رئال پیامی روشن به او فرستاده بود، آن هم در حالی که رافائل واران مصدوم بود.

بازی با موقعیت‌هایی برای هر دو تیم آغاز شد که البته رئال خطرناک‌تر از حریف همشهری بود. کریس رونالدو در بازی صدم خود در سانتیاگو برنابئو در دقیقه 14 گل اول بازی را به ثمر رساند. او روی کرنر مسعود اوزیل با پرشی تماشایی بالاتر از دیه‌گو گودین توپ را چنان به قعر دروازه فیلیپ کورتوا فرستاد که از دست دروازه‌بان بلژیکی حریف هیچ کاری برنمی‌آمد.

اتلتیکو به‌تدریج تلاش کرد حملاتی را ترتیب دهد و در دقیقه 35 به گل رسید. رادامل فالکائو که در دقایق ابتدایی بی‌اثر بود به عقب آمده بود تا به تیمش در کنترل میدان کمک کند. او با قدرت بدنی خود سه بازیکن رئال را جا گذاشت و توپ را به ریکاردو کاستا سپرد. کاستا از سرخیو راموس و مایکل اسین گذشت و با ضربه‌ای سرضرب توپ را به گل تبدیل کرد. توپ در میانه راه به دستان دیه‌‌گو لوپس و تیر دروازه هم برخورد کرد.

رئال دوباره دست به حمله زد و چیزی نمانده بود در همان نیمه اول به گل دوم برسد اما ضربه تماشایی مسعود اوزیل، دور از دستان کورتوا به تیر برخورد کرد.

مادرید در اواسط نیمه دوم باید به گل می‌رسید. کریم بنزما در شلوغی محوطه جریمه توپ را به تیر دروازه کوبید و در برگشت شوت مسعود اوزیل را خوان‌فران با فداکاری از روی خط دروازه بیرون آورد.

بخت همچنان با اتلتیکو یار بود و شش دقیقه بعد بود که کریس رونالدو در ضربه‌ای ایستگاهی که در قوس محوطه جریمه بود توپ را با بغل پا زد اما در حالی که کورتوا هم تسلیم شده بود توپ به تیر برخورد کرد!

بازی دو تیم خشن شده بود و هر دو تیم خطاهای متعددی انجام می‌دادند. داور چند خطای پیاپی به سود اتلتیکو گرفت و در یکی از آنها به راموس کارت داد. مورینیو به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و از زمین اخراج شد. او پیش از بیرون رفتن حرف‌هایی زد که داور آنها را یادداشت کرد. آقای خاص در حال بیرون رفتن حرف‌هایش را رو به داور چهارم ادامه داد.

جنجال بازی در دقایق پایانی وقت معمول آغاز شد. در یک صحنه در حالی که زانوی خوان‌فران آسیب دیده و او داشت به زمین می‌افتاد، رونالدو از راه رسید و لگدی از پشت به پای دیگر او زد و او را سرنگون کرد. داور ترجیح داد در این صحنه اقدام خاصی انجام ندهد. در نهایت بازی مساوی شد و برای دومین بار در سه فصل اخیر فینال به وقت اضافه رفت.

رئال در همان ابتدای وقت اضافه هر سه تعویض خود را انجام داد و گونسالو ایگواین، آلوارو آربلوا و آنخل دی‌ماریا جانشین بنزما، لوکا مودیچ و فابیو کوئنترائو شدند.

اتلتیکو وقت اضافه را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا بود که کاستا فرصتی عالی یافت اما هر دو ضربه‌ای که به توپ زد بد بود و دروازه لوپس باز نشد.

اتلتیکو تیم برتر این دقایق بود و در نهایت در دقیقه 99 به گل رسید. میراندا، بازیکن پیش‌تاخته اتلتیکو سانتر کوکه را به زیبایی در تیر نزدیک‌تر به درون دروازه لوپس فرستاد.

رئال سپس فرصتی عالی یافت اما کورتوا روی ضربه ایگواین از فاصله‌ای نزدیک فوق‌العاده عمل کرد و در دقیقه 109 در حالی که به نظر می‌رسید گل اوزیل حتمی باشد به شکل خیره‌کننده‌ای ضربه او را به بیرون فرستاد.

رونالدو که از اواخر بازی به‌شدت عصبی شده بود در دقیقه 114 با حرکتی عجیب اخراج شد. گابی تکل خشنی روی پای رونالدو زد و او در حالی که داشت به زمین می‌افتاد با ضربه برگردان حیرت‌انگیزی بینی گابی را نشانه گرفت و آن را پر از خون کرد! داور به رونالدو که یک کارت زرد هم داشت کارت قرمز مستقیم نشان داد. بازی به جنجال کشیده شد و نیمکت‌نشینان به جان هم افتادند که در این میان هرچند کاکا و ایکر کاسیاس تلاش می‌کردند اوضاع را آرام کنند اما کاستا به دعوا دامن می‌زد.

در همین لحظات بود که شیئی که طرفداران به سمت کورتوا پرتاب کردند به سر او برخورد کرد و او هم آسیب دید.

به این ترتیب بخت رئال برای بازگشت عملا از بین رفت و آنها در دقایق پایانی از هم پاشیده بودند و نمی‌توانستند کار خاصی انجام دهند.

یک بار آنخل دی ماریا در محوطه جریمه با حرکتی تکنیکی پیش رفت اما گودین با تکلی عالی توپ او را بلوکه کرد. بازیکنان و مربیان رئال به شدت اعتراض کردند و گفتند او توپ را با دست زده، دی ماریا اخطار گرفت و حتی کارانکا به میان میدان آمد، اما تصاویر آهسته نشان می داد توپ تنها با پای او برخورد کرده است.

یک بار هم مهاجم اتلتیکو با برخورد به سرخیو راموس در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت.

گابی هم در دقایق تلف‌شده این بازی که تا دقیقه 125 ادامه یافت با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. اما در نهایت مردان دیه‌گو سیمئونه به 14 سال طلسم خود مقابل رئال پایان دادند و این تیم را بردند؛ و البته جام حذفی را هم فتح کردند.

Mahdi بازدید : 125 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئال مادرید جدید ترین اخبار خود در امروز را منتشر کرد که مهم ترین ان ها بازگشت راموس و مارسلو به تمرینات تیم می باشد.

راموس و مارسلو به تمرینات گروهی برگشتند .

سومین جلسه تمرینی هفته برای آماده سازی پیش از دیدار با اتلتیکو برگزار شد . مهمترین خبر این جلسه ، بازگشت راموس و مارسلو به تمرینات گروهی بود . واران که از ناحیه زانوی راست مصدوم بود و تحت عمل جراحی قرار گرفته ، کار ریکاوری خود را شروع کرده است . این تمرینات زیر بارش آرام باران همراه بوده است . امروز ، آخرین جلسه تمرینی برای فینال کوپا دل ری برگزار خواهد شد .

بحث های محرمانه رئال مادرید و یونایتد بر سر رونی و رونالدو

با رفتن سر الکس فرگوسن و جانشینی مویس ، شایعات زیادی مبنی بر جدایی رونی از یونایتد منتشر شده است . با اینحال رسانه ها خبر از دیدار محرمانه پرز و مدیر اجرایی منچستر ( دیوید گیل ) و پیشنهاد 32 میلیونی برای خرید رونی خبر داده اند . برای مدیران منچستر یونایتد ، بازگشت احتمالی رونالدو به یونایتد این انتقال تعیین کننده است . هر چند پرز خیال گیل را راحت کرد و گفت فکر خریدن رونالدو در تابستان را کلا فراموش کنند .

رئال مادرید میخواهد رونی را جایگزین ایگواین در خط حمله تیم کند . ایگواینی که به نطر میرسد با یوونتوس به توافقات اولیه رسیده است .

چک:”هواداران خاطرات خوبی از مورینیو دارند .”

پیتر چک دروازبان باشگاه چلسی در مورد بازگشت مورینیو به لندن گفت:”با ژوزه مورینیو ما در گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتیم و مردم خاطرات خوبی از او به یاد دارند .”

” اگر او به چلسی برگردد ، همه خوشحال می شوند و مورد استقبال خواهد بود .”

کاستیا ؛ با کمترین گل خورده در خانه

کاستیا رکورد جالبی در لیگ دسته دوم اسپانیا دارد . شاگردان توریل ، از 9 باری که در ورزشگاه خانگی ( آلفردو دی استفانو ) به میدان رفته اند ، فقط 5 گل خورده اند که آماری بهتر از سایر تیم های این لیگ هست . بعد از کاستیا ، اچه و کوردوبا با 6 گل خورده در خانه قرار دارند .

آنچلوتی هم به دنبال بیل

طبق آخرین گزارشات کارلو آنچلوتی نیز برای حضور احتمالی خود در رئال مادرید به دنبال گرت بیل ستاره جوان تاتنهام است . این در حالی است که در یک سال گذشته اخبار زیادی پیرامون انتقال بیل به رئال مادرید شنیده می شد . با رفتن احتمالی مورینیو ار رئال مادرید ، آنچلوتی گزینه اصلی پرز برای جانشینی آقای خاص به حساب میاید .

Mahdi بازدید : 420 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

   در نظر سنجی که سایت آس در مورد ترجیح هواداران به خرید گریت بیل و نیمار قرار داده بود 60 هزار نفر در نظرسنجی شرکت کردند که 93 درصد ان ها گرت بیل را به نیمار ترجیح می دادند.

این در حالیست که این روزها خبر می رسد که پرز حاضر شده که برای نیماری که فقط یک سال دیگر قرارداد دارد ، 70 میلیون یورو به سانتوس بدهد و از طرفی به این بازیکن قرارداد شش ساله با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو را پیشنهاد داده است .

به نظر می رسد که هواداران با این خواسته پرز موافق نیستند . هیچ کس اتفاقاتی که برای روبینیو در سال 2005 افتاد را فراموش نکرد . بازیکن برزیلی به استثنای شروع درخشانش مقابل بتیس ، یک خرید کاملا ناموفق برای رئال بود . رئالی ها می ترسند که همین اتفاق برای نیمار تکرار شود . بیل اما می تواند یک خرید موفق ورزشی باشد چرا که بازیکن 23 ساله درخشش چشمگیری در لیگ انگلیس داشته است و ضمن اینکه هواداران رئال مادرید نیز او را ترجیح میدهند به نیمار بازیکن سرعتی که به عنوان بهترین بازیکن سال انگلستان معرفی شده است و میتواند رشد چشم گیری را نیز در میان رئالی ها داشته باشد و این مسئله از پتانسیل بالای او در بازی هایی که این فصل برای تاتنهام انجام داده است میتواند درک کرد.

در مورد تمدید قرارداد گرت بیل و یا ترک تاتنهام که که محتمل تر به نظر میرسد در هفته های آینده شایعات بیشتری شنیده خواهد شد.

Mahdi بازدید : 428 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

  http://www.unlimited-upload.com/uploads/1369124890231.jpg                                        این مجسمه در کشور المان وجود دارد و واقعا باعث افتخاره که مجسمه سلطان در اونجا هم قرار داره و همچین دختری هم اینجوری داره با این مجسمه حال میکنه!!! این دختر با مجسمه رونالدو داره اینجوری حال می کنه دیگه چه برسه به اینکه با رونالدو چی کار می کنه!!!خخخخخ

Mahdi بازدید : 159 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

طبق گزارش منتشره دررسانه های اسپانیایی از جمله ال موندو دپورتیوو سران باشگاه رئال مادرید پیشنهادی 40 میلیون یورویی را برای خریداری وین رونی به سران یونایتد ارائه داده اند.

این پیشنهاددرحالی به سران یونایتد ارائه شده که وین رونی اخیرا به سرالکس فرگوسن گفته که می خواهد از این تیم جدا شود و رسانه های انگلیسی هم در گزارشهای خود به این نکته اشاره کرده اند که چند هفته ای است که رئالی ها برای به خدمت گرفتن مهاجم انگلیسی یونایتد دست به کار شده اند. بنابر این گزارشها، مذاکراتی نیز میان فلورنتینو پرس،رئیس باشگاه مادریدی و دیوید جیل، مدیراجرایی باشگاه یونایتد صورت گرفته و البته در این مذاکرات، سران یونایتد هم از تمایلشان برای بازگرداندن کریستیانو رونالدو به اولدترافورد صحبت کرده اند؛ این موضوعی بوده که سران تیم مادریدی با آن موافق نبوده اند.

این اتفاق در حالی در جریان است که سران یونایتد تلاششان را می کنندتا رونی را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کنند اما با توجه به اختلافات و مشکلات موجود میان رونی و دیوید مویس، سرمربی آتی و جانشین سرالکس فرگوسن که به دوران همکاری آن دو در اورتون برمی گردد، بعید به نظر می رسد که رونی دراولدترافورد ماندگار باشد و چه مقصدی بهتر ازرئال مادرید برای ستاره توانای انگلیسی …

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    بازی بعدی
    http://www.unlimited-upload.com/uploads/1370246640761.pnghttp://www.unlimited-upload.com/uploads/1370246640792.png

    پرتغال  VS  روسیه

    زمان: شنبه، 18 خرداد 92

     مقدماتی جام جهانی 2014

    بازی هفتم

    استادیوم: ..............

    ساعت: 14:30

    پخش زنده هنوز مشخص نیست

    بازی قبلی
    http://www.unlimited-upload.com/uploads/13698329031.png

    رئال مادرید  VS  اوساسونا

    زمان: شنبه، 11 خرداد 92

    بازی: لالیگا

    هفته: 38

    استادیوم: سنتیاگو برنابئو

    داور: پرز لسا

    دانلود گل های بازی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 29,161
  • نظرسنجی وبلاگ
    جدول لالیگا
    پی پر ویو بعدی wwe
    http://www.unlimited-upload.com/uploads/1369299341871.jpg

    WWE Pay-Per-Views

     Payback ...........  2013.06.16

    1392.03.26................پایبک